TRX (Total Resistance eXercise)

Având originea în cadrul antrenamentelor trupelor Navy Seals, exercitarea antrenamentului TRX dezvolta forţa, echilibrul, flexibilitatea si stabilitatea în același timp. Acest tip de antrenament necesită utilizarea unui instrument portabil care folosește gravitația și greutatea corporală a utilizatorului pentru a finaliza sute de exerciții.

TEHNICI DE RESPIRAŢIE

A trăi înseamnă a respira. Pentru a stăpâni corpul şi psihicul în acelaşi timp, este necesar să cunoaştem rolul respiraţiei corecte. Pe plan fiziologic respiraţia are un rol fundamental.În cadru l antrenamentelor, este necesar ca respiraţia să devină conştientă pentru a executa în cele mai bune condiţii fiecare exerciţiu în parte.

STRETCHING

Stretchingul este detaliul care face diferenţa în antrenamentul de fitness. Fiecare antrenament trebuie să înceapă cu cel puţin 10 minute de stretching. Stretchingul te ajută la păstrarea flexibilităţii, executarea mişcărilor din viaţa de zi cu zi şi dezvoltarea musculaturii în acelaşi timp. Totodata stretchingul relaxează şi mintea, ajutându-te astfel să scapi de stresul acumulat pe parcursul unei zile.

BODYBUILDING

Este partea unui antrenament pe care o rezervăm dezvoltării musculaturii prin folosirea greutăţilor. Acest antrenament ajută şi la dezvoltarea forţei întregului corp.

HIT (High Intensity Interval)

Este un antrenament cardio de mare intensitate care presupune executarea exerciţiilor într-o manieră foarte intensă, prin combinarea acestora şi cu pauzele inexistente sau de foarte scurtă durată. Eficienţa constă în durata scurtă a unei sesiuni de antrenament în care se ard mai multe grăsimi decât la un antrenament cardio clasic.

TAE-BO

Este un sistem de antrenare a întregului corp în care sunt încorporate tehnici de arte marţiale, care a devenit cunoscut în perioada anilor 1990. Tehnicile utilizate sunt preluate în special din taekwondo şi box, şi se foloseşte un ritm rapid în executarea lor.

TEHNICI DE RELAXARE

Orice activitate fizică implică contractare musculară şi efort . În mod normal la finalul respectivului efort muşchii se relaxează. De aceea trebuie să folosim metode de destindere pentru a restabili echilibrul şi pentru a dezvolta în om simţul stăpânirii de sine şi al liniştii. Pentru a ne relaxa trebuie să sacrificăm câteva minute pe zi, dar care vor fi recuperate prin eficienţă în munca noastră.